vet inte alls vad jag ska blogga om :o

Jamen rubriken stämmer....
Ska kolla på tv ett tag, o sen sova... typ as varm, haha... har nog feber.
Fast ska till skolan imorgon iaf. :) Orkar inte va hemma,
Imorgon så åker mamma o min lådsas pappa till göteborg, för att springa göteborgsvarvet... så jag får åka till mormor...
Hon bor på landet, kommer bli sjukt skönt o komma ifrån stan ett tag.
Ska va hos henne hela helgen, o då kommer jag dra ut o springa... o massa, ska bli as gött...
Fast de jobbiga är att jag inte tror hon har internet där... men aja...
Får försöka, annars lånar jag hennes dator! :) Haha, dock kommer uppdateringen vara låg... men ska försöka somsagt...
Hoppas de blir enormt bra väder i helgen, så man kan ligga o steka i gräset osv :) HIHI, åh längtar.

Kommentarer
Namn: Anonym

Svara på frågestunden? :)

2012-05-11 @ 09:43:33

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback