Tycker de e lite pinsamt..

jag är kär...i en bok.
Haha, känner mig as dum efter att jag sa till Ida att jag aldrig, aldrig någonsin skulle läsa den :$ pinsamt ju....
Woops.
Kollar på big brother just nu... tycker lite synd om amandus... han är ju helt alone...
Har sovmorgon imorgon också, fyfan va gött de är.... + att vi typ inte har några läxor nu på slutet, dock så har vi prov...
Får se hur de går, pluggat hela kvällen typ... Och jag verkligen HATAR att plugga.
DET ÄR FASTINGEN PÅ TORSDAG-LÖRDAG(?) omg... så på fredag ska jag dra ner med brudarna... kommer bli sjukt nice.
Dock så för er som inte vet vad de är.. så är de typ att 1 gång om året kommer det typ karuseller o skit hit o typ as mycket folk o aa, de är svin kul! Eller har vart de dom andra åren... får se hur de blir. Kommer nog bli nice iaf.
Hehe, nu ska jag läsa! (a) haha, godnatt snyggingaaaar!

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback