Tja snyggingar!

Jamen visst, jag suger på o blogga just nu.
Alltså, de blir sämst på helgerna eftersom att jag mest är ute då, vart ute hela dagen o solat, nu ska jag dock städa mitt jobbiga rum...
Jag stökar alltid till mitt rum.. åh, hatart, och det är BARA kläder.... Jag måste ha större garderob ._. ärligt, funkar inte.... Ähhhh, 40 dagar kvar till sommarlovet, fan va nice. 
Sommarlovet kommer bli bäst, och jag har hittat skolavslutningsklänningen nu.. o vet precis vilken jag ska ha. 
Så ska beställa den snart :') Dock måste jag köpa massa sommarkläder...
haha, jag pratade med min systser förut, o bara "Jag måste köpa "de" o "de", och sen "de"" och hon bara "men gud vad jobbig du ska va, varför måste du köpa massa saker hela tiden?"
Undrar om jag är sjukt jobbig.
Men aja, ska plocka undan alla kläder nu, o sen duscha, o sen ska jag typ fixa saker tills imorgon eller nå :)
Och sen blir väl o snacka skype, kolla bb :))
men aja, hehe!
Bloggar sen!

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback