Tandläkaren..

Var hos tandläkaren imorse, dom är ju sjukt dumma... eftersom att dom alltid snackar med en om man kommer själv... oså sitter hon där o snackar med mig samtidigt som man har händer o slangar o skit i munnen o tror att man ska svara på deras frågor? 
Eftersom att för några år sen så slog jag ut mig halva tand, haha.. klantig I know, så sitter hon o frågar massa om hur de gick till o skit...
hon: "oj, jag ser att du slagit ut en tand här, hur gick detta till?" 
jag: "hirowioi fijfioj ijeoije"
hon: "NEMEN OJ!!"
man bara O_O liksom så dumma, haha, jag orkar inte..
Fick dock beröm över att jag hade fina tänder, YEAH! (A)
hahaha, nejmen seriöst... börjar ju fundera på om dom verkligen hör vad man säger..

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback