Soleksem...

Fått sol eksem på händerna och under halsen... fyfan va de kliar.. haha, prickig ju... :(
Tycker synd om mig själv...
lämnade tillbaka boken idag, för min lärare kom o frågade om jag ville låna hennes "Hungerspelen" eftersom att den var slut i biblan, fyfan...
kärlek till den boken... så nu ska jag sätta mig o plugga lite o sen läääsa den! :D haha, nejmen gud...
Stack till pappa direkt efter skolan o hälsade på, därför har jag inte bloggat något.
Kollade även när syrmin spelade fotboll. :)
älskar låten...

Kommentarer
Namn: Anonym

fin du är älskling! <3

2012-05-22 @ 21:30:58
Namn: D.A

Gud, du är verkligen riktigt sjukt fin <3 enda saken som du måste göra är att komma på det själv. Finaste Becca <33

2012-05-23 @ 21:57:47

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback