SOLAT!

Sorry för dålig uppdatering, efter skolan stack jag och Ida med Moa hem, oså typ gjorde vi något.... kommer inte ihåg vad.
Sen stack jag hem till mig, och ida och moa stack till ida, också hämtade vi badkläder...
Så åkte vi över stan och kollade fastingen... dock finns det bara 1 rolig karusell i år... Skräll att dom tar bort alla kul o tar in typ parisehjulet för småbarn?! Liksom, hallå? Bara vår ålder typ som går iaf. Okej... nejmen, mest större personer. För jag kan inte åka snurrkaruseller liksom, för då dör jag.
Sen stack vi iaf till stranden, var där o solade... o "badade" blev i puttad... inte snällt :(
Och sen typ, stack vi hem...
Jag vill inte va i skolan nu när de är såhär varmt.. för liksom, man får typ värmeslag... Jag har typ höllt på o svimmat miljoner gånger idag... Det bara snurrar i hela huvudet.
Morgondagens uppdatering kommer suga, verkligen! För ska på fastigen då... o sen ska jag bada med brudarna igen. 
Så liksom, jaa.. får se hur de blir.
Fråga mig inte om jag antingen ska prata precis då eller om jag är störd o gör någon sär min..
sommaaaaaaaar♥

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback