SOFT

Gick ut o gick en sväng med min lilla gris. Så jävla gött ute, vill va ute hela tiden... men skuggan förstör allting...
Måste ju lägga mig o sola på gatan, uppskattas nog inte av bilarna...
Haha, drog på min mysshorts nu... blir o grilla snart, o jag ska fixa lite i mitt rum, blir troligen att åka till Karlstad imorgon... Så kan jag ju kolla på väska....
Behöver verkligen en nu... haha, min är helt trasig... Så gåre när man inte vill använda den fula dataväskan... + att jag alltid har den full med massa... Haha, ska leta efter en större...
Blir nog o åka bort nästa helg också. Kommer bli grymt.
Woopwoop
Orientering imorgon i skolan... Jag hatar orientering. Hatar skogen överhuvudtaget, för hatar alla småkryp o grenar o skit som är överallt.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback