Sådär!

Nu har Moa stuckit hem, vi gick upp runt typ halv 8 kvart i 8 imorse, shit va trött jag va....
Aja, hon följde med hem efter plugget o typ fixade lite saker osv,
Vi har ju varit på presterud hela dagen (gumnasium), det sööööööög.... vi fick ha på oss sveriges fulaste skor! Ärligt talat, fyfan.. o sen typ jackor som vad dyng stora, eller aa, dom passade dom flesta men inte mig o moa, vi typ sjönk i dom, ärligt... de va S på dom o ändå så typ var armarna 1 halv meter förstora.......... HAHA, nejmen...
usch inge kul alls, vi fick iaf typ göra något med stål grejs... sög de också, o sen kolla massa maskin grejor, äh...
Palla när man vet vad man ska bli liksom.
Sen hade vi även inge smink o mysbyxor, hatar o mysbyxor i skolan, dom blir så pösiga o bara blääää.
Jeans ftw.
Hon stack för en halvtimme sen typ, så nu ska jag typ fundera på om jag ska göra ett video inlägg... HAHA... hmm, ska fixa lite grejs o sen duscha med... eheheh, aja...
nu ska jag i vilket fall fundera o dunka Maskinen musik! ;)

okej, orkar inte länka fler! eheheheh, dom två sista är rätt gamla dock ;p
men aja, :'D

Kommentarer
Namn: Carro

Fin blogg :)

2012-05-08 @ 21:49:54
URL: http://likeorgoaway.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback