IDAG!

hehe, idag så var de ju skola som vanligt...
Sen efter skolan stack jag hem, då moa ringde och vi stack till stan, kollade på skor till skolavslutningen! 
Köpte dom, eller aa.. mamma ska köpa dom imorgon åt mig hehe!
Och Moa köpte likadana! Haha, vi kommer nog vara rätt lika på skolavslutningen... as nice!
Nu ska jag kolla big brother, eller aa.. kollar på bb..
Jag var ju sur förut... o de är pga en sak som gör mig så enormt trött... och jaa, alltså... åh, man vill bara dra till personen o ge den en fet smäll!
Skulle ju dra ut o springa idag.... men de sket sig ju.
Får fixa de imorgon istället.
Nu ska jag göra varm oboy, eheheh. Och chatta med lite fölk osv. 
GÖTT DE, o sen söva.... Men nu får ha de bäst hörrni. Skriver mer imorgon.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback