Helgen..

tjena alla fina!
Jo, nu i helgen så har de ju vart fastingen då... Och då har jag inte kunnat uppdaterat alls mycket eftersom att jag vart ute rätt sent och träffat massa osv. 
Så uppdateringen har vart sjukt låg och ber om ursäkt för de.
Men iaf, så igår så gick jag ju ner på stan först vid 2 typ? och mötte Ida och Moa, och då gick vi o köpte väska till mig först o sen morsdags present.
Dock så glömde jag ge den imorse så får ge den ikväll. 
Men aja, sen gick vi direkt till fastingen och träffade massa folk osv.
Eller aa, inte direkt först... men sen efter ett tag träffade vi folk osv, åkte lite karuseller osv. Skit kul.
Och skulle alla dra hem o käka.. o då stack jag med hem o gjorde de. Haha, sen möttes vi vid typ 8 igen... och då var de ännu fler som gick med oss. Vi typ gick där ett tag osv, asså.. helgen har varit så enormt kul, garvat sönder osv. 
Sen så vare typ rätt många som drog vid typ halv 11.. men jag o moa stannade kvar, och då så "tvingade" hon mig o åka virvellvinden.... De är ju en snurrkarusell o jag kan inte åka de.... Men så åkte vi... ofyfan va jag mådde piss efter, mår fortfarande illa sen dess.. och min hals är helt sönder skriken. Asså gud.
Så kom hem runt kvart över 12 ungefär... 
LOREEN VANN FÖRESTEN... om de är någon enstaka unge som missat alla statusar på facebook om de ;) haha... min facebook sida var spammad med loreen statusar i över 4 timmar.... Åh herregud.
Aja, somnade rätt tidigt igår med, och jävlar vilket skavsår jag har på min fot... haha, gud...
Men helgen har verkligen vart enormt kul och aa...
Aja, stack ju till karlstad och köpte lite saker förut... Visar senare i ett inlägg... Måste ladda min kamera!

Kommentarer
Namn: wozrjb

Gemo piwasos, udari ketakin qup ijatapib, dudelesif yukoyiritu pipuzoda, la vubemijo.

2012-10-16 @ 16:04:49
URL: http://www.evasidib.com

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback