Godmorgon älsklingar!

Kvällen och dagen igår var helt super grym!
Först var de ju skola, sjukt tråkigt... vi hade även matteprov... vet inte alls hur det gick, kändes sådär.... Kunde ju gått bättre alltså....
Sen efter det, stack jag o moa hem till henne o hämtade lite saker och sen stack vi till mig, och efter en stund kom Ida. Då stack vi ner till stan och mötte Jennifer. Sen så gick vi till fastingen. 
Var där från typ halv till 9... Och när vi var där, åkte vi massa karuseller, typ träffade folk och skrattade som fan. 
Sen stack vi till mig, och hämtade badkläder osv och stack mot skymningen. Dock så började det åska, blixtra o regna... när vi kom dit, så bara o dra hem igen. Haha, vi allihopa hatar verkligen blixtrar och åska, så det tog verkligen inte långtid innan vi va hemma. 
Sen när vi kom hit, så typ stack dom hem... och jag satte mig ute på ballkongen och satt där till typ 12... och sen så gick jag in o typ somnade... Haha, sovit ett tag för en gångsskull, rätt skönt att sova ut.. dock äre så sjukt varmt i mitt rum. Senare blir det iaf att träffa Moa och Ida, och dra till fastingen igen... trorja? Och sen ska vi bada. Haha. 
Dock så kanske jag får dra o kolla på väska.. eftersom att jag måste ha.
Hoppas ni hade en grymt bra kväll igår, för det hade jag.
Fick inte bild på alla karuseller... men några...
Haha, ojojoj, alltså gud.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback