Gårdagen!

Åh, kvällen igår var svin kul! Bästa valborg alltså!
Först stack vi o kollade majbrasan o träffade massa folk! Och sen när majbrasan slocknade så stack vi till stan! 
O träffade lite folk där, så gick vi till Statt... Det var konsert där! Dock så vare bara rock musik... men typ hela stans ungdommar va där, så vi drog också dit. Blev döv :)
Haha, nejmen... alltså, man hörde inte ens varandra om man skrek. HAHA,
vid typ 11 så stack jag hem och typ var svin trött, så jag somnade vid 1 kanske, 
Svin kul kväll iaf, inte haft så kul på verkligen svin länge.
Åhh, bilder kommer sen.
Mina brudar är för grymma, har som roligast när jag är med dom.
Idag är de svin varmt ute, så ska dra ut med mina systrar en stund :') Hehe, morfar har varit här med sin fru. 
Fast nu har dom dragit hem! Så somsagt ska jag ut en stund med mina systrar o gunga kinagunga! haha, liv man kan ha.

SER NI! dock är de nog varmare nu.. tog bilden vid 11 typ :p HAHA :))))) åh kärlek till värmen!

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback