Minnen

Någon mer än jag som typ drogade Akon för ett tag sen eller?! Sen förut på lektionen så lyssnade jag på honom. 
Åh, så många minnen sen jag lyssnade på honom med min bästavän. Vi drogade verkligen honom.
Gud, vad jag saknar allt. Eftersom att vi håller på o glider isär osv....
As små också! HAHA, vi gick i typ 3an? alltså, åh... bruden  ser du de här, ska du veta hur mycket jag saknar alla våra minnen, alla våra stunder tillsammans...
Som när vi sminkade oss till fjortisar och stack till maxi, och fattade inte varför alla kollade så på oss...
Som alla crusing turer, alla gånger vi bråkat, alla gånger vi bråkat om dom där skorna... och alla gånger vi vart så enormt töntiga mot varandra... Liseberg 2011, saknar det så sjukt mycket.
Du är sjukt bra skaru veta.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback