Fortsätter med frågestunden här!

Den andra frågestunds inlägget kommer att försvinna snart...!
Men nu kan ni forstsätta fråga här... :)
Men dock så kommer jag inte svara på frågorna tillexempel "älskar du någon?" haha. bara så ni vet.
.
.

Japp okej, idag har jag ju varit i skolan som vanligt.... kom hem för ett tag sen, har vart typ sur hela dagen... o as ledsen, inte vet jag varför... Asså, usch. Inte alls kul med såna dagar.
Ska lyssna på massa gamla låtar nu, som jag lyssnade på för typ 4 år sen! Haha, sjukt kul att lyssna på såna låtar... Dock måste jag säga att jag hade världens sämsta musiksmak. Men man tänker på så sjukt många minnen.
Gud, liksom... jag lyssnade typ på Pink, Avril Lavigne, Darin, Markoolio... helt sjukt!
Aja... köpt skolavslutningsskorna idag iaf, Helt kär :$  
Nu fattas bara typ klänning o kanske smycken! Kommer bli helt nice asså. 
snacka om att jag längtar.

Kommentarer
Namn: frågestunds fråga!

Hur mycket väger du?

2012-05-16 @ 18:16:25

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback