Förlåt!

Asså, förlåt för den enormt dåliga uppdateringen. Herregud, vet inte riktigt vad de är som händer.
Jag har iaf vart med moa idag efter skolan, vi stack till mig, käkade lite... sen somnade vi... haha, skräll oss typ.
Sov i typ 1 timme... de var as gött faktiskt... eftersom att jag har en sån sjuk huvudvärk varje dag numera.
Inte okej, verkligen inte.
Sen stack vi iaf ut till skärgården o satt där ute, så sjukt varmt, ärligt talat! Älskar sommaren, men hatar alla kryp.
Var 3 stycken skalbaggar på mig förut, en var sjukt stor o grön... höll på o få en hjärtattack när jag såg den.
FYFAN va vidrigt...
Aja, måste verkligen duscha nu snart, jag har ont i hela kroppen.. haha, asså fy.. träningsvärk i hela benen, ont i föttera och ryggen. 
uschuschusch, ska kolla på stora snygga väskor nu också.
Bloggar sen o lägger upp lite olika väskor... om jag hittar några snygga! 
Haha, aja.
Tycker om dig tjejen.
Ser dock ut som jag har ett enormt huvud...

Kommentarer
Namn: Liza

Faaaaaan vad fin du är tjejen!

2012-05-27 @ 01:42:16

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback