fixade nya naglar...

IGEN.........
någon mer än jag som har otroligt krokiga fingrar?
HAHA, fett irriterade.
ska nog göra varm choklad och kolla bb sen...
Otroligt trött på en sak.... en sak som stör mig så enormt.
Usch vad jag är trött på de.... att de alltid händer mig. Åhh :(
Inte kul alls, lika bra o aldrig mer prata :')
Nej okej, nu får jag ge mig... blir inge bättre av o deppa.
Åhh, shit alltså.... mår inte bra alls, över huvudtaget, har typ öroninflammation eller nå skit.
OCH JAG BLIR FETT LACK ATT MITT INTERNET DAMPAR LOSS.
Brahej.
HAHAHAHA, någon som kommer ihåg när man sa så hela tiden... haha, brahej.
nejfyfan... Brahej.

Kommentarer
Namn: wilda-lill

klippa naglarna?

2012-05-02 @ 21:53:04

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback