Titanic

Låg o kollade på titanic igår kväll....
Kollade dock på den riktiga... iumed att dom släppt en ny titanic... sett den också... men den gamla är 10000 gånger så mycket bättre!
Åh, skräll att jag börjar böla också... gör jag alltid till sorgliga filmer... 
Speciellt när Jack dog.. buhuhu... nejdå.. men! Tänk att de faktiskt hänt. För er... som inte sett den.. tror dom flesta sett den faktiskt.. men ni måste bara se den! Så underbar.
Men iaf, nu har jag duschar o nu ska jag se på "A walk to Remeber" och kommer ta upp mitt bloggande igen...
Tänkte att om ni vill ha en såndär video... ni vet.. som man sitter o snackar med sig själv i... Så får ni faktiskt ge mig tips på vad den ska handla om! ;)
Btw, funderar på att göra ny bloggdesign osv... tycker ni de låter bra?

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback