:O

jag fyller ju år om typ 1 månad o 3 dagar... ungefär.. fyller dne 7 april...
Oså sitter jag i soffan o säger till mamma "åh, dom här kläderna va snygga ellerhur?!" osv...
liksom.. som alla gör när dom vill ha något...
hon bara värsta as snål o bara "aa, du får väl vänta tills du fyller år så du kan köpa dom då!"
man bara " :'( mammi, jag vill ha dom nu?! " hon "synd att du köper upp pengarna på en gång..."
SNÅÅÅLIS... liksom.. haha, dom kommer inte finnas kvar om en månad... för då äre nya saker... o vill ha dom nununununu...
aja, har lite pengar kvar... ska iaf köpa jeansen... men dom jag vill ha..... är slut just nu... får vänta tills på måndag o se om dom fått in dom igen...
Btw, svarar på frågorna imorgon istället...
Dör över världens magvärk... åhåhåh!

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback