Nu: Träna.

Rubriken stämmer... sen ska jag duscha o sen plugga o glo på bb!
Imorgon äre ju som sagt måndag... skola igen alltså... o iumed att jag vart sjuk i typ 1½ vecka så tycker jag de är rätt gött ändå..
Eller inte själva pluggandet med man får träffa alla igen!
Hoppas aldrig att jag blir sjuk igen alltså...
Imorgon efter skolan så tänkte jag dra hem t pappa o fira honom iumed att han fyllt år.
Men nene... kommer på att de är långdag imorgon i skolan o sen efter de så var jag tvungen o köpa presenten t honom... Kommer jag aldrig hinna... Eller jo.. men då får jag dra dit vid 6 sen va där till 7, hem, träna, plugga o sen sova... hur kul blir de?
Aja... nu ska jag iaf träna! Gött... men hör av mig sen eller senare...
puss!

Kommentarer
Namn: Kassy - En Tjej Med Stil

Häftig header!

Vad tränar du förnått? :)

2012-03-25 @ 20:55:35
URL: http://kaassssyy.blogg.se/
Namn: Liza

hej fin blogg!

Ställ gärna nån fråga i min frågestund.

kram

2012-03-25 @ 23:13:46
URL: http://lizaas.webblogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback