Nananana, trött.

Jag är nog världens tröttaste tjej, alltså... idag har ju alla skolor här studiedag.. men jag är ju sjuk iaf så de kvittar ju. Men då var de ju många som la sig sent inatt... och liksom.... då satt jag o skypeade med Elin, linus, lukas...
Elin stack efter ett tag.. men jag var kvar... somnade när jag snackade med dom...
Men skräll killar att dom måste väcka tjejer när dom sover....
Jag kommer bara ihåg att jag vaknade flera gånger.... kommer inte ihåg om jag snackade något med dom...
Men störde mig otroligt... Sen har jag säkert skämt ut mig o sagt något fult också...
Haha, aja.. örker inte bry mig.
Sitter just nu o skypear med elin... lala.
Kolla vad vi gjorde mot linus igår..... 
HAHA, snälla. Bilden är hans, orkade inte heller fråga om de va okej att hans namn va med så störk över de!
snygg utan smink o lite nyvaken osv!
JAG E SVIN BLEK BTW! har inte vart ute på typ 1½ vecka..... fml

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback