Måste berätta...

Att jag blev sjukt chokad över att Sipan fick lämna bb huset.
Dock så alla som har 24/7 såg de igår... har också 24/7 men kollade inte igår.... Men hela facebook blir ju spammad med att han hade fått lämna.
Tyckte att de var fel av honom att säga som han gjorde till amandus. 
Men tyckte de va fel av bb huset att han var tvungen o lämna...
För hade man fått lämna efter varje gång någon hade sagt nå elakt t någon.. skulle ju huset stå tomt nu.
Helt sjukt... vad jag tycker iaf....
|
Aja... tycket huset blir tråkigare o tråkigare hele tin iaf.
Eftersom att de är så dött där inne efter Hanna W och Kija lämnade... Tyckte verkligen inte om dom.. eller alltså.
Men dom fick iaf liv i huset vilket de verkligen inte är nu.
De här står då på nyheter24

Sipan ångrar homohånet

Sipan Cakir, 23, togs ut ur ”Big Brother”-huset efter personagrepp på andra deltagare.
Nu ber han om ursäkt för sitt agerande och ångrar att han gick in i huset.
– Förlåt att jag gick så långt. Jag sa någonting som jag inte står för, säger han till Nöjesbladet.

Sipan Cakir attackerade Amandus Allstadius bisexualitet med grova ord och orsakade ramaskri hos tittarna.
Klockan tolv i dag valde produktionen att plocka ut Sipan Cakir ur ”Big Brother” då han gång på gång brutit mot programmets grundregler.
– Jag kan förstå dem, men det blev en chock. Jag hade inte väntat mig det här, säger han.
Sipan Cakir önskar att han agerat annorlunda under bråket med Amandus Allstadius.
–Jag ångrar mig absolut. Jag sa något jag inte står för. Jag har absolut ingenting emot homosexuella och hade jag fått göra om det hade jag bara gått därifrån, säger han.

Haha, men palla va så barnslig som han var där o tracka någon för dens sexuellaläggning. 
Örker inte ibland.... Samma sak som man märker när de är bögar som lagt upp bilder på facebook t.ex när han o hans pojkvän pussas... liksom, jag tycker de e sjukt gulligt..
också kommer de någon o bara "åh, bögar borde inte få leva. Så vidriga" man liksom "men väx upp förfan?!" 
eller när de kommer någon tönt o bara "jävla bögar!" man liksom "nehe, säker på att dom e bögar? tror du inte dom vet om de redan eller?"

haha, nu ska jag sluta tjata o gå o sova.
Jag är trött... höll på o somna förut... men skräll att alla ska skriva då o hålla mig vaken. ibland dör jag på mina vänner.

aja, godnatt!


Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback