HAHAHA, stör mig så.

Stör mig så på folk som kommenterar med "Anonym"... liksom? Vågar folk inte stå för sin åsikt eller vadå?
I detta sammanhang var de att jag var tråkig o lyssna på... på min frågetund.. :p Och, ja... jag kanske va svin tråkig.... vad vet jag..? men före första så var jag sjuk när jag spelade in de... o sen hade jag typ precis vaknat...
Liksom, okej... vem e liksom svin pigg på morgonen då?
Äh skit samma...
men de jag tycker e att folk ska skriva sina namn istället. :)
Good, då gör ni de!
Nu ska jag dra mig till skolan.
Och jag lovar att jag ska bli roligare... sen aa så kommer jag bli bättre på o blogga.
yey, fin bild!



här får ni även en sjukt tung låt!

Kommentarer
Namn: Liza Johansson :)

Lyssna inte på vad idioter sääääger Becca, DU ÄR SUPERSÖT & HELT UNDERBAR, tro mig! <3



Och ni som kommenterar anonymt - ni är inte anonyma, ert IP-nummer står efter kommentaren vet ni.

2012-03-08 @ 21:58:50
URL: http://lliiizaa.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback