Farfar...

Idag är det ett år sen du gick bort.
Saknar dig grymt mycket....
Cancern fick sin vilja och tog dig ifrån oss... Du kämpade verkligen för att klara av o leva så länge du kunde.
Glömmer inte den dagen jag gick in till dig... gav dig en kram och sa "farfar, jag hoppas du blir frisk snart... du klarar de här." Och jag fick till svar "haha, jag kommer aldrig bli frisk gumman"...
Dag efter dag kämpade du... Du var som vanligt ett tag... o sen blev du svagare och svagare... tillslut... var du en människa av ben.. du såg ut som en pinne.
Världens bästa farfar...
Du blev ändå rätt gammal... men skulle inte gjort något att haft kvar dig några år till.
Men du har de bra nu... Du mår bra.
Du somnade in när pappa satt där.. i sängen och höll din hand....
Du är någon man aldrig glömmer... du gjorde allt för oss... Världens bästa.
Jag älskar dig. 


NU: bb
EFTER: sova

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback