Dag 7,8,9

Bilder på några av mina bästavänner, vad är de för speciellt med dom, hur ser dom ut och vad tycker jag om var och en.
Jennifer, de som e speciellt med henne är väl typ hennes humor! Haha, hon skrattar hela tiden... man har alltid kul med henne och hon är verkligen grymt underbar! Ja, ni ser väl själva hur hon ser ut.... :o
Moa är också en av mina bästavänner, de som gör henne speciellt är väl typ... att hon typ alltid är glad... HAHA, nejmen... hon kan va otroligt bitchig! ;) vet att hon kommer läsa de här...! (6) Men iumed att hon e de... så gör de henne verkligen otroligt go! Otroligt underbar tjej.
Ida är också en av mina närmsta vänner.... De som gör henne speciell är att hon skrattar typ hela tiden.. är glad hela tiden! Verkligen en as go tjej som man alltid har roligt med!
Jag har många fler vänner som står mig nära... men skulle bli ett för långt inlägg då...

Dag 8.
Korta små mål för denna månad.
Har inte en aning..
Dag 9.
Något jag är beroende av...
Att shoppa... alltså... jag skulle kunna göra de varje dag :$

Kommentarer
Namn: Ida -fotografering

Sv: godingen, du är underbar!

2012-03-02 @ 15:53:58
URL: http://iidasfoton.blogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback