aprilapril din dumma sill...

kommer ihåg när man sa så hele tin.. värsta fult.
6 dagar kvar tills jag fyller år, o jag längtar sönder.
Hoppas jag får kamera, hoppas jag får kamera.. o en jävla massa pengar!
Ska ju köpa skorna... SKA köpa dom... o ifall jag inte köper dom.. ska jag köpa andra, lika höga.
Vill va super lång! (A)
Jag är otroligt trött.... ingen aning om varför... bara är de... fett lack på o va trött... hoppas jag får sova länge imorgon/idag... vill sova hela dagen.
Menmen, imorgon/idag är de söndag o då äre en sån där "fixa dig" dag typ... o då ska jag färga mitt hår igen.
Fått påpekningar om att mitt hår fortfarande är lite brunt.. santsant. Får inte va så.
Så ska färga de, typ fixa massa osv.
Sen så går man ju i skolan 4 dagar.. SEN ÄRE LOV!
mohaha. men nu ska jag sova.. eller något... se på film
Ajaa, ni bryr er ju säkert också? ;)
Måste köpa nya converse också! :o
Vet inte vilken färg som är snyggast bara....
Låga/höga? Vilken färg? FRÅGA TILL ER!

Kommentarer
Namn: Anonym

Detta är ingen reklam men kika gärna in på min sida, jag är emot nätmobbning och driver en kampanj mot detta! Både på facebook och i bloggen.

2012-04-01 @ 11:35:05
URL: http://pippas.webblogg.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback