Svar på tal!

 
Svar: nej, jag har faktiskt inte en aning om vart de kommer ifrån! Det var från någon frisörsalong trorja! :) 
 
Sitter hemma hos elin nu och myser i syrmins one piece, imorgon sticker vi ju, och vet inte riktigt om jag hinner blogga innan, annars bloggar jag på kvällen! 
Tar med min dator dit, så bloggar både jag och elin från den på kvällen, hon tar med sin systemkamera så de kommer att komma upp bilder också! 
Hihi, 
Svar: nej, jag har faktiskt inte en aning om vart de kommer ifrån! Det var från någon frisörsalong trorja! :) 
 
Sitter hemma hos elin nu och myser i syrmins one piece, imorgon sticker vi ju, och vet inte riktigt om jag hinner blogga innan, annars bloggar jag på kvällen! 
Tar med min dator dit, så bloggar både jag och elin från den på kvällen, hon tar med sin systemkamera så de kommer att komma upp bilder också! 
Hihi, aja, kolla in elins blogg vettja! :D
http://elinbrunzells.devote.se
;)

Kommentarer
Namn: Maja

Fint. :)

2012-06-28 @ 23:16:42
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback