Outfiten today :)

Inget märkvärdigt... :)
Hade dock lockat mitt hår, men efersom att det är så enormt slitet nu efter all färgning gick det inte så bra... känns som om jag har hårspray i håret HELA tiden...
Klänningen vet nog alla vart den är ifrån, iaf tjejerna :)
Klänningen är iaf från gina tricot.... var inte alls dyr!
Skorna är från Bergqvist skor... kostade typ 599:- eller 499:-
Halsbandet är från smycka... trorja :) och det kommer jag inte ihåg, 100/200 typ!
Men så jävla skönt nu när de är över, ingen skola på typ 2 månader eller något! (a)

Kommentarer
Namn: hanna

haha sötnos!! hade precis samma klänning på mig på min skolavslutning! ;) & osså ett uggle-halsband hahahah, & plattat hår.. ser man på! puussss!!//din hannii

2012-06-15 @ 18:09:05

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback