några saker...

Tänkte skriva lite saker ni inte visste om mig... ;)
 
Jag har nog Sveriges dåligaste självförtroende.
Jag älskar Justin Bieber. :$
Jag blir kallad fjortis nästan varje dag, och jag hatar de. 
Jag har 4 syskon o alla är enoooormt jobbiga....
Jag bor inte hos min pappa, bor heltid hos min mamma. Fast saknar lite o va där.....
Jag har aldrig vart utomlands, alltså typ Thailand, Grekland eller så.... och vill verkligen de :o
2011 mådde jag sjukt dåligt, alltså de va helt fruktansvärt hur jag mådde de. Men allt är bra nu... :)
Jag lyssnar på musik de största delarna av dagarna :$
Jag verkligen HATAR att gå ut när jag inte sminkat mig osv.
Jag är inne på facebook hela tiden... loggar aldrig ut mig därifrån.... typ mitt liv.
Jag blir jätte lätt sur, haha.. alltså verkligen as lätt.... krävs inte alls mycket.. hihi. 
Jag hatar att säga "nej" till folk och svara på frågor osv... därför svarar jag alltid "vet inte"/"kanske"... tssss...
 
Men nu ska jag dra till Oscar, ni fick veta lite mer om mig iaf. 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback