Moa sover här inatt!

Haha, nu är de Moa's tur att sova här inatt... så måste verkligen städa mitt rum, duscha o sen typ fixa mina ögonbryn...
Imorgon är de ju avslutning... fyfan va härligt... jag döööööör!
Var ju på det där stället idag med A-laget, fyfan vad det sööööög... de var piss kallt, regnade, var kryp ÖVERALLT! seriöst... kom en skalbagge som var 1,5 cm lång! jag trodde seriöst att jag skulle få hjärtattack... Jag hatar småkryp... finns inget värre, på riktigt.
FÄRGA ALDRIG ERAT HÅR SVART OM NI VILL FÄRGA TILLBAKA TILL LJUST SEN!
de går inte.. mitt hår är orange.
jag får panik.. går inte dit med detta hår, på riktigt... sen får jag inte bleka mer för mamma, för kommer tappa mitt hår då.....
jag börjar tjuta snart... det här är de värsta som finns, på riktigt... :'(

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback