Godnatt godingar.

åh, älskar hur statistiken bara stiger, tycker om er hörrni.
Men nu ska jag lägga mig i sängen, messa lite... glo på någon film som jag kommer somna till.
Imorgon är det ju skola igen, den sista vanliga skoldagen i 7an!
Känner mig verkligen taggad inför sommaren nu. Kommer bli bäst helt enkelt.
Känner att 7an har vart grymt jobbig, och det är bara 7an liksom? 
Kan vara för att jag inte mått så bra, vart sjuk... kommit efter i skolan då... dock tagit igen de mesta nu. 
I 8an ska jag köra sten hårt eftersom att jag MÅSTE bli godkänd i alla ämnen när jag går ur, tillåter mig inte bli underkänd helt enkelt. Haha... Men har vart rätt kul iaf, :)
Ska somsagt sova nu eller aa.. försöka, bloggar mer imorgon.
skorna♥

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback