Död?

Åh en sak jag tänkt på under dag, är att de var en tjej igår kväll... som "bad" sin bästavän, vet inte alls hur de blev så, men i vilket fall, skriva på facebook att tjejen var död? 
Alltså, hon la upp en bild på facebook och det stog såhär:
"R.I.P --------- Hon var en bra vän hon klarade sig egenom mycket! Du var stark vännen Vi ses på andra sidan gumman! Saknar dig glömmer aldrig våra minnen vi haft! (Detta är ------ som skriver och jag kommer vara inne på Hennes fb och ni kan skriva till mig om ni undrar något) Älskar dig gumman Du och jag föralltid du finns kvar i mitt hjärta!"
Och alla liksom bara "omg, är de sant? driver ni nu så är ni ju sjuka i huvudet, men jag beklagar."
Och hon skrev ändå gång på gång att det verkligen inte var någon skämt....
Sen typ 1 timme efter skriver hon "HAHAHA, tror ni själva att jag skulle dö för er skull fucktards" typ så...
Liksom? Driva om att hon är död... helt sjukt egentligen...
Hon har FÖR många haters nu... förut hade hon enormt många..... men hon får ju bara fler o fler varje dag.
Haha, palla att ha de så, på riktigt.....
Hon kanske ska tänka på vad hon gör i framtiden... haha :')
Äsch, ska inte bry mig om henne..... hon gör som hon vill, men hon har ju något problem... hon behöver verkligen hjälp.
Tycker man ska leva livet istället för att slösa tid på att t.ex spela död? HAHA, love life.
random bild.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback