Åland! #1

Såg nu att jag hade skrivit samma sak på förra inlägget 2 gånger... :s Äsch, 
Kom nyss hem, lovade ju o blogga igår kväll... men fanns inget internet eller täckning eller någonting på båten.
Har haft super kul iaf och sjukt mysigt.... 
Här kommer några bilder, kommer mer imorgon eller något.
En as nice båt som stod där när vi kom, dock inte svensk.
Gabriella, den va mycket mindre än Cinderella, dock kunde man inte se Cinderella där, men kolla, kände mig ju rätt så liten där, mitt face ser helt ..... ut så täckte över de, så ni slipper se.
tycker om dig sjukt mycket min fina vän.
Stans skönaste föräldrar, haha... lovar, man kan inte slut garva...
Elins urgulliga bror o syrmins grabb ;)
Fun club på kvällen, skit kul!
Känslan när man ser att dom filmar till nya sesongen av Ferjan, och vi kom med, sjuuuukt många gånger, hoppas vi inte kommer med..... Gud va pinsamt isf.
Några bilder, kommer mer :) 
Men tror jag och syrmin ska glo på film eller nöe, hemma iaf, rätt gött... 
Har ju inte kunnat sova mycket inatt eftersom att det va typ 200 grader i vår hytt.. haha, den där saken som blåser ut luft funka inte......
Aja, rätt trött osv... kommer söva as gött inatt! :D hehe, aja... bloggar nog sen.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback