Åh sura jag...

Jag är verkligen as trött på allting just nu...
Jag mår illa, jag är hungrig, jag har mensvärk och jag vill bara dö. 
Okej, nej de vill jag inte, men åååååååååh. orkar inte, sen börjar jag typ gråta när jag tänker på att det är skola imorgon igen.
Sen ska jag duscha sen också, åhåh... jag orkar inget längre.....
Kommer dock va rätt lugnt i skolan i veckan, fast kommer va enormt irriterad iaf.
Äsch då, bloggar sen... när jag har käkat o duschat, annars kommer jag bara skriva hur mycket jag hatar allt just nu.
Saknar mitt svarta hår lite... :/
Vill färga mitt hår nununununu, dock så ska de va ljusbrunt. :)
bilden är sen i vintras, men saknar håret, då kunde jag ha mitt löshår också... :c

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback