132 frågor, får ni reda på lite mer saker om mig! ;)

132 tonårsfrågor..
- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Nope
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, eftersom att man bara går på utseendet då? :p
hur många har du varit kär i? - på riktigt... 2.
är du kär just nu? - Ohja :)

- Tio frågor om dig själv

namn? - Rebecca, men föredrar becca.
när fyller du år? - 7 april!
några piercingar? - öronen och naveln :)
vad har du på dig just nu?- shorts, underkläder o linne :p
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sova läääääänge.
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet inte... inget trorja.
vad är du bra på? - vet inte
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans :)

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Jennifer o elin trorja.
vem är den roligaste av dina vänner? - Har bara roliga vänner.
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga? :o
vem är mest partyprisse? - haha, ehm... jag vet inte riktigt.
vem är den du helst har filmkväll med? - vänner eller pojkvän :p
vem av dina vänner känner du bäst? - Jennifer, Elin, Moa och Ida... trorja. 


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma tror jag
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Rätt så.
vem är farligast i din familj? - Min bror.
vem ser roligast ut i din familj? - JAG! :D:D:D 
vem är coolast? - Jag såklart!
har ni något husdjur? - ao
vem står för underhållningen?- Haha, alla tror jag... typ världens konstigaste familj.
vem sover du oftast med? - brukar inte sova med nån i min familj?
roligaste kvällen med familjen? - typ kollar på film eller något, rätt kul då.

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - vart o träffat släckten o typ snackar skype med jennifer, duschat osv..
har du varit glad idag? - nej
har du varit ledsen idag? - nej, :p
har du gjort något bra idag? - nej
vad ska du göra nu? - svara klart på frågorna o va social med jennifer.
har du gjort något dåligt idag? - vart sur :D
vad har du ätit idag? - donkeeeeeeen! :ooo
är du trött nu? - aa
vad händer imorgon? - fira midsommar! :)
går du i skolan? - nej, jag har gått ur.......................?
har du varit i skolan idag? - nope, loooooov!

- ANNAT
Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 22.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se, fb, bloglovin, bloggar och thepiratebay.se :p

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - Vet inte, säkert mamma.
Vem ringde du senast? - Hanna
Vem sms:a till dig senast? - Oscar
Vem sms:a du till senast? - Oscar

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - typ en kvart sen..
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - över en månad sen... om jag inte träffat honom efter. :)

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej.
Har du sminkat dig idag?- ja

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband? - vet inte finns många.
Vad gillar du för musik? - ehm, jag vet inte... normal?

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - Ja?
Har du fler än 3 jeans? - ja...? 
Har du fler än 5 tröjor? - haha, jaa....

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja!
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nej, inte ofta..
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - ne
Använder du deodorant? - ja?
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej, eller ibland
Använder du brunkräm? - nej
Använder du puder? - nej
Använder du rouge? - nä
Uppsatt hår eller hängande? - beror på vilket humör jag är på.. :$
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Ja
Har du kysst någon idag? - nepp
Har du ett förhållande? - ja
Är du romantisk? - Haha, nej... tror inte de.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - yes
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - kommer inte ihåg...
Hur länge höll det? - Öhm, egentligen har vi nog inte gjort slut... men alltså, de va ju knappast seriöst om man säger så, typ 3 år gamla? 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha, aa.. i typ lekis.
Vem sov du senast bredvid? - Inte i samma säng men ändå bredvid.... Moa :)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Oscar? :p
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?- nä
När fick du din första kyss? - venne, 1an typ.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - ehm, mamma va typ 20... eller något... haha nejmen, jag har ingen aning.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha, nej.... vill inte ha 9 åringar...
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - skulle jag nog kunna, men bara om jag visste att det verkligen höll föralltid
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - jag har ingen aning.
 
Haha, lite intressant fakta eller vadå? ;) nejmen.. sånt här liv har jag..

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback