10 saker..

Ni inte visste om mig.

*Jag älskar skräckfilmer, men alltid när jag sett klart dom så vågar jag inte röra mig knappt.. känns som om de ligger något under min säng :$
*Jag lyssnar ALLTID på musik, förutom när jag sover o kollar på film typ.
*Jag hatar HTC mobilen, dom suger verkligen get.
*Jag bor i världens vidrigaste och tråkigaste stad.
*Jag älskar när det är små tjejer som skriver till mig och berättar hur mycket dom tycker om min blogg♥
*När jag blir vuxen vill jag bli modell fotograf. :$
*Jag blir dyng lätt sur, alltså verkligen sjukt lätt!
*Jag älskar "dunk" musik! ;)
*Jag blir as lack om jag inte får som jag vill :$
*Jag hatar att ha på mig klänning...

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback