Utamningarna!

Dom kommer imorgon, så nu får vi skriva MASSA utmaningar, redan fått några... och eftersom att jag inte la upp något förra veckan, får de bli för 2 stycken lördagar. Haha :) 
Dock är jag inte frisk än, men skit samma.
Vart hos Oscar sen typ halv 10... så att jag har inte kunnat blogga. kom hem vid 20 i 1 eller något sånt. 
As nice, åh. älskar honom sååååå sjukt.
världens goaste, svär.
Sjukt törstig... men mamma o patrick sover, så vågar inte gå ut till köket, då blir jag nog dödad :(:( nejdå, men...
Måste verkligen dricka.... haha.
Jag är fortfarande sjuk, och kommer va de ett tag till. mitt liv suger ibland.
och sen är jag verkligen depp över att jag vill gå på justin bieber. + att mitt löshår är för kort, så ska sälja de o köpa nytt ist.
O sen så är jag rätt trött också, ey men... haha, bloggar imorgon...
IDA KOMMER TILL SVERIGE IMORGON! OCH TILL STAN PÅ SÖNDAG!!! Åhhh, fatta vad jag längtar.
hahaha, åh shit. 
 

Kommentarer
Namn: Anonym

blanda ihop senap, ketchup, ägg, mjöl, banan och sill till en stor smörja och ät det!

2012-07-07 @ 10:53:17
Namn: julia

sv: va gör det :o .. bra att det är posetift iaf ! :D

Taack så jättemycket!! du är också superfin tjejen ! :)

2012-07-07 @ 14:32:41
URL: http://julianylund.blogg.se

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback