TEST :o

VEM
Vem är i rummet med dig? - Jennifer 
Vem önskar du var med nu? - Oscar såklart, men har ju jennifer o trösta mig hos ;)
Vem fick du senast sms av? - Oscar
Vem av dina släktingar står du närmast? - Mormor trorja :)
Vem ska du träffa idag? - Jennifer, 
Vem ringde du senast? -  Orkar inte kolla, säkert typ Jennifer.
Vem saknar du? - för många.

VAD
Vad åt du senast? - donken, trorja. HAHA :o
Vad har du på dig just nu? - hello kitty shorts, linne o underkläder.
Vad hör du just nu? - Jennifers snack och musik!
Vad har du på fötterna? - strumpor o:
Vad för sjukdom hade du senast? - Halsfluss
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "vill inte att du ska va sur bara:)" trorja. :p
Vad ska man göra för att imponera på dig? - vara sig själv bara
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Haha, jadu.. rätt mycket. Skype, fixar naglarna, gå o kolla i kylskåpet o gå därifrån igen. typ.
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Jag har inte en aning?

VAR
Vart går din drömresa?- Hawaii tror jag, eller los angeles! 
Var är din mobil? - Precis bredvid mig.
Var har du köpt tröjan du har på dig? - Vettifan, gina säkert.
Var handlar du mest? - Olika!
Var är din mamma just nu? - Jobbar, trorja.

HAR
Har du några piercingar? Vart? - Öronen och naveln :)
Har du provat droger? - Nej kommer aldrig hända heller
Har du piercat dig själv någon gång? - Japp, läppen 2 gånger o naveln. smart tjej här.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Nej
Har du något stort ärr? - Ser mina ärr som stora för att dom syns så väl.
Har du varit kär på riktigt? - Ja
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Ja
Har du allt du önskar dig? - Nej, men det mesta för att klara av o leva iaf.

HUR
Hur är du i skolan? - Ointresserad av allt dom vill lära oss, klagar på allt o alla, suris.. typ :o
Hur många har du varit tillsammans med? - 1 som har varit rätt så seriöst iaf, och det är det jag har nu.
Hur ser du ut? - ful som stryk, lång/kort? 1.60.. se de hur man vill, brunt hår... kan inte beskriva mitt utseende typ. xd
Hur svarar du i telefonen? - "aa?", "hallå?", "mm?"
Hur ser folk dig tror du? - Inte en aning, dom flesta ser mig nog som sjukt jobbig och tjatig. trorja.
Hur var du som person för två år sedan? - Äcklig, nolifer, alone typ. Nejmen, haha... jag var världens tönt, är jag väl nu också men bättre nu än då.
Hur var du som person för ett år sedan? - Vill inte ens tänka på de.

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Nej, absolut inte.
Är du singel? - nej :D
Är du beroende av nikotin? - Nej
Är du kort? - 1.59/1.60, ser mig inte som kort... men enligt många är jag kort.
Är du åksjuk? - När jag åker buss, ja!
Är du helsvensk? - Ja
Är du allergisk mot något? - yes, solen... och det är seriöst... haha får typ prickar över händerna och halsen när jag är i solen för länge.
Är du bra i skolan? - OHJA!! nejdå, inte speciellt.

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Beror på hur!
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - "ryktas" beror ju på ifall han är player eller inte.
Skulle du vilja tatuera dig? - Japp det vill jag.
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Jaa :) skulle kunna pierca mig på rätt många ställen :o
Skulle du kunna adoptera? - Jag vet inte riktigt, kanske jag skulle. 
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Nej absolut inte!
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Nej
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Jag har redan ett c:
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Nej, det skulle jag inte göra.

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback