Svar på tal!

Svar: Haha, inte alls nån dum fråga... jag ler faktiskt aldrig med tänderna på bilder, du har rätt... Och nu kommer svaret varför...
För att jag ser förjävlig ut när jag ler med tänderna, haha... och pga att när jag gick i 4an trorja, så typ va jag lite klantig o ramlade o slog ut min halva framtand, och det gör att jag har en halv plast tand... haha. Syns inte så bra på bilden, men syns faktiskt lite där. Och jaa, ogillar mitt leende helt enkelt. 


Jennifer och jag träffas nog inte idag.. haha, så blir o bara chilla, ska fixa ny design hade jag tänkt, och sen ska jag liksom... "ta hand om dig själv" kväll... haha. :p alltså typ fixa naglar, ha hårinpackning osv. 
Sen ska vi även grilla ikväll, så det blir en chill kväll osv. 
Fixade en kompis design förut på bloggen också! :) så jaa. 

Kommentarer
Namn: yekkkiii

NEJ DU VA SKIIT SÖÖÖT!!
TYCKER DU SKA HA DE OSM PROFILBILD PÅ FB,
LOVAR DE ÄR INGE FEL ASSÅ SÅ GRYMT SÖÖÖT :')

Svar: HAHAHAHA NEJ SÅ FUL! asså yekkiii, jag ler inte bra :(:(
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-18 @ 17:11:07
URL: http://kurddrottningen.blogg.se

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback