Svar på kommentar.

Svar: Fattade inte din kommentar? Lär dig o skriva... haha. Men tog kommentaren som att du tyckte att jag är fet eller vadå? :p
Och tyck precis vad du vill min vän, jag bryr mig inte så mycket... dock tar jag åt mig... men de e ju chill. och sure, jag kanske är fet... men tro mig, jag vet själv hur jag ser ut, så du behöver inte påpeka de. hehe xd, kollar mig i spegeln varje dag... så att? :p, + att jag är inte nöjd över mitt utseende, inte ns nära, och har världens dåligaste självförtroende... du gjorde ju inte saken bättre. puss, hoppas du mår bättre av din kommentar. btw, våga skriva ditt namn.

Kommentarer
Namn: Caroline.

men förlåt dåe.. fast det stora mysteriet är ju hur man kan tillåta sig själv att bli så tjåck.

2012-07-04 @ 08:45:31
Namn: Anonym

BTW, learn swedish bitch.

2012-07-04 @ 08:47:05
Namn: Anonym

haha, så stavas det ju dock ''tjock'' jävla inkompetenta neger transa, plus att det stora mysteriet är varför du bryr dig för ...

2012-07-04 @ 23:55:42
Namn: Anonym

Och genom att jag fick tag i din ip adress vet jag vet du bor
IP address state: Norrbottens Lan
IP address city: Haparanda
Ohh coolt du använder Telia ser jag också :)
Jävla vider ...
(snackar om vidriga personen som använder internet för att ''mobba'' för att hon blir rejält mobbad i verkligheten)

2012-07-05 @ 00:03:04
Namn: Linnea

Hahah, lyssna inte på sånt där bullshit Becca, du är hur fin som helst!

2012-07-05 @ 18:26:46
URL: http://linneaabstrm.devote.se/

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback