Sjuk osv...

Haha, jag är sjuuuuk... på sommarlovet?! 
kan inte prata typ, okej.... jag kan... men vill inte, för låter som om jag är i målbrottet.... lite pinsamt.
Får se om jag träffar Oscar senare.... eller ifall jag stannar innanför väggarna o kollar på regnet, nejmen. 
Det här suger verkligen... inte vart sjuk på as länge nu... o trodde de hade gett sig... men nejnej.
Så ni kan ju fetglömma videon... laddar upp den när jag ä frisk... alltså, förhoppningsvis imorgon.


JAG KAN INTE DELA VIDEOS?!!? alltså... får ryck.

Kommentarer
Namn: Anonym

Hej fin blogg. Skulle du kunna göra ett inlägg om ditt lös hår ta några bilder när det bara ligger och när du har det på dig också. Senså undrar jag hur långt det är och vilken sida det kommer ifrån.

2012-07-01 @ 23:46:09

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback