Pappa!

Sov hos pappa från igår till idag, bara för att jag inte ville va hemma här. xd
Jaja iaf, va med Jennifer igår eller aa.. hon kom in till stan... för min skull, så go. 
Sen åkte hon hem vid typ kvart i 10 eller något, och då fixade jag lite med min dator osv där. 
Kollade film, laddade hem lite grejs, allt var bara as chill. dock så hade brormin kompisar där, eller aa... 3 stycken, så kan ju säga att det inte var tyst... :s:s:s fast dom stack tillslut. som tur var (A) haha. nejdå,
men sen så typ somna jag vid 5 eller något, vaknade vid 1 typ. IMORGON SKA JAG SOVA TILLS JAG VAKNAR på riktigt alltså, hade mitt jävla alarm på, och dödödö. ville seriöst slå sönder mobilen, haha. 
sen har jag typ vart med oscar idag...
Okej, nu ska jag duscha, så yes. 
Bloggar sen trorja, ska tvinga min syster o kolla film med mig. 

Kommentarer
Namn: admir

vadå "typ" vart med oscar haha

Svar: men haha, menade ju liksom, ifall man skriver så eller a. äh, skitsamma :p jag var med oscar. lala :)
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-14 @ 22:03:42

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback