Min allra bästavän.

Åh, läste inlägget Jennifer skrev till mig igår, lilla hjärtat.
Har jag någonsin berättat för er läsare att jag har så enormt goa vänner eller? Aa. det har jag, inte bara en gång.
Nu tänker jag skriva ett inlägg till Jennifer dårå, skriva som svar på det hon skrev till mig igår.
 
Hjärtat, du är så bra ska du veta. Alltså, du... jag har alltid kul när jag är med dig. Jag skrattar alltid så enormt mycket, haha.. din humor, som är så jävla sämst så att den blir bra. Och alla gånger du failar när vi träffas. 
Haha, så jävla go. Har du tänkt på att vi bara känt varandra i typ 1 år och 2 månader?, ändå är du typ som en syster för mig. Vi började ju typ va förra sommaren, alltså minnena med dig är helt sjuka. 
 
Skateparken, där vi hängde förra sommaren typ varje dag, alla dagar i skolan då du kubbar fram t mig o pratar om en viss person ;). Haha, och även ifall vi bara typ går runt osvosv har vi fett sköj. 
Och haha, kan inte göra mer än garva åt våra minnen, haha. Du får mig alltid glad då jag är som ledsnast. 
Som näru ringde mig o berättade en viss grej, tror du fattar... och börjar stor lipa på en gång, så tog det inte alls långttid innan du fick mig börja garva istället. Mår så otroligt bra att ha dig vid min sida. 
Att veta att du alltid finns där, bara o ringe/skriva eller vafan som helst o du alltid svarar. Du är en av de få personer jag litar mest på, jag kan verkligen snacka med dig om allting. Precis allt, den tiden jag mådde som sämst fanns du alltid där. Du vet redan vilken tid det var. 

Den här sommaren har jag varit med dig typ varje dag, och liksom... det roliga är att jag aldrig tröttnar på ditt otroligt ointressanta prat om min bror, HAHA! okej, förlåt att jag berättade de. 
Liksom, du är bara för bra vännen min.
Och ikväll slagger jag hos dig i bonnehålan... aa, ni som bor där, se upp säger jag bara. Man vet aldrig vad som händer när det är hon o jag. 
Haha, älskar dig något så otroligt mycket vännen. Allra bästavän, lova att aldrig lämna mig. 
Puss.
Vackra unge. 

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback