Men lilla gumman.

Åh hej igen "gumman" eller vad man ska kalla dig? Stör det dig nu att jag är så otroligt tjock, osv... kolla inte min blogg? Hur gammal är du ens vännen min? Lär dig stava, snälla.... fatter inte mycke av de du skriver.
Du vet att jag redan kollat upp vem du är, och du håller på med nätmobbing vettu? ;) buhuhu. du kan bli anmäld för de! :D men eftersom att jag inte orkar bry mig om patetiska ungar som dig, orkar jag inte. Men hehe, hoppas verkligen att du mår bra nu när du uttryckt dina åsikter, min vän... är du stolt nu när du står med på min blogg också? måste ju va de du vill... hihi, puss vännen. Du är säkert otroligt vacker du också.... elleeeer? 

Hej till er, mina fina läsare.
Alltså, förlåt att jag inte bloggat osv... men är med moa, och vart det sen jag kom hem igår, så sovit hos henne från igår till idag o från idag till imorgon... eller jaa... haha.
Vi sov på hennes studsmatta natten till idag, gick inte så bra... va svin kallt, jag sov 2 timmar, sen väckte jag moa o tvingade henne med in. hihi, o sen sov jag bra. 
Idag har vi.... badat o åkt fram o tillbaka överallt känns de som. 
Och nu ska vi typ... sova, Moa har dock redan däckat... känns ju sådär... osocial.
tur att jag har hennes dator.
Men imorgon, ska vi nog bada igen, I think.
Min mobil är död också, enormt irriterade, inget batteri, och smart som jag är glömde jag laddaren hemma. 
Sen imorgon kväll ska jag träffa min älskling, hähä. yeah.... men bloggar mer imorgon, så ni får ha de bäst. pus.
 
 

Kommentarer
Namn: Emilia berg :)

blir så jävla sur på dom som skriver anonymt att du är fet , asså kom igen , för det första , anonyma kommentarer är sjukt omoget om det är taskigt man skriver , för det andra , så är det inte sant . du är smal . jag ser verkligen upp till dig rebecca att du bara skojar bort allt skit :) tar allt från den ljusa sidan . Fortsätt som du gör så klarar du dig långt i livet :D kram :)

Svar: Åh gullunge, tack så mycket! du gjorde min dag, helt klart! Jag är inte smal, haha... verkligen inte... men ser mig inte som super fet heller... haha.
Tar inte direkt åt mig om jag säger så, men alltså... haha försöker skoja bort allt, eftersom att en bra människa inte skulle va så omogen o skriva de ens... haha liksom? :p
Tror varje människa vet hur dom ser ut, så ingen behöver ju påpeka de.
Haha, men tack så mycket tjejen! värmer verkligen! Kram på dig sötnos!
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-06 @ 00:24:36
Namn: ....

Du är inte tjock? -_-

Svar: Haha, jadu....
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-06 @ 12:18:06
Namn: Kakan c:

Sök upp ip-adressen ? Det gjorde jag, hon bor i Haparanda :o <3

Svar: Hahaha, jadu... tack så mycket att du kollade upp de, när jag kollade upp de stod det att hon bodde i luleå, tur att nån kan kolla upp saker! tack så mycket iaf, :)<3
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-06 @ 19:11:30
URL: http://mikaelaengsstrom.blogg.se

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback