Jennifer

Jennifer kom in till stan förut, eller igår, eller vad man vill kalla de, haha. jag ser det som förut eftersom att jag inte tycker att den nya dagen början förens man vaknar igen :o 
Men aja, Jennifer kom iaf in till stan förut vid typ 5 eller något, så jag typ möglade sönder tills dess. 
Sen stack vi till skymningen o badade, Moa kom också dit... Dock försvann solen och det vart piss kallt. 
Så vi drog till Moa och badade bastu istället, varmt som fan o sjukt gött. 
Sen så gick vi o hoppade studsmatta, HAHA SÅ FAILAR JENNIFER! åh orkar inte, så söt.
Ey men, garver fan typ sönder när jag är med dom. 
Imorgon, så ska iaf jag träffa jennifer och blire varmt så joinar Ida oss, så sticker vi o badar.
Får la se.... orkar inte frysa ihjäl igen.
På kvällen så kanske jag följer med jennifer in till hennes bonnehåla o sover där, om jag kan... o ifall hon kunde.
Annars får jag väl se, kanske sover hos pappa.
Får väl se, dyng trött iaf, och vill typ sova bort mesta tiden av allting just nu känner mig. Sådär lite depp, vet inte vart jag ska ta vägen, typ. Men de ska inte ni behöva läsa om! :D 
 
dunkdunk.
Jocke in the house, yeaaah! okej, typ Jennifer o några till som fattar. Okej, alla kanske fattar. HAH.

Kommentarer
Namn: Anonym

Gay o ta våran låt...

Svar: cp, varför bryr du dig? :)
rebeccalaarssons.blogg.se

2012-07-16 @ 03:31:11

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback