Hemma nuuu

Hemma från Jennifer nu, rätt nice att jag ens är vaken vid den här tiden. Seriöst, blev väckta vid.... vet inte vad, av Jennifers syster, haha, fick en böll i hövve, snäll tjej.
Nejmen, så typ åkte vi in till stan osv eftersom att Jennifer ska käka här typ med sin familj eller släkt eller något. Skitsamma, jag är iaf dyng trött o kommer däcka typ när som helst.
Oså kommer mamma o dom åka o bada så då kommer de va tyst och då kommer jag knappast hålla mig vaken. 
Dock så vill jag va vaken annars kommer jag sova bort hela dagen.
haha, jaja. Nu ska jag sova, eller kolla film eller något o vänta på att Jennifer ska ringa o säga att hon käkat klart.
 

Kommentarer
Namn: :)

Hej! Tänkte fråga varför du aldrig ler med tänderna? :) Haha, kanske dum fråga... Svara gärna i ett inlägg. Kram!

2012-07-18 @ 16:48:28

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback