Gullig kommentar!

Fatta vad glad man blir när man loggar in på bloggen när man vaknar o ser det här! 
Hur gulligt som helst :') Tack hörru, blev verkligen super glad! ♥
 
Aja, hej alla mina fina läsare, ska på släkt kalas vid 5. Så måste fixa mig snart, ska färga dip dye nu också, snart :) Haha, men eftersom att dom flesta har rosa dip dye så.... tänker jag inte va som alla andra o kör på lila istället! 
Får väl se hur detta blir.
Haha, jaja. mamma ska hjälpa mig med det nu. och sen ska jag fixa naglarna och ögonbrynen osv innan vi sticker. Vet inte ens vad jag ska ha på mig... :( 
Jaja, bloggar när jag kommer hem ikväll! Ni får ha en superduper bra dag så ska jag försöka fixa desginen ikväll också! 
 
 

Kommentarer
Namn: Lovisa

Hej finis!
Vilken färg använde du och vart kom den ifrån? :)

2012-07-19 @ 17:01:10

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback