GÄSTBLOGGNING!

Just nu så är det Jennifer som gästbloggar lite på Beccas blogg medans vi gör oss iordning lite! 
Så jag hade tänkt att skriva ett litet inlägg. 

Jag kan börja med att berätta att Becca verkligen är en av de finaste människorna som finns. 
Inga ord i världen kan förklara hur mycket jag tycker om min lilla goding.
Hon ställer verkligen alltid upp för mig & jag försöker alltid att ställa upp för henne också.
Becca är verkligen helt fantatisk på alla sätt & vis. Alla skulle förtjänar att ha en sån vän som henne.

 
Hon är verkligen en av de få personer som jag kan berätta allting för. Och det är för att jag vet att allting som jag berättar för henne stannar mellan oss två. Vi har gått igenom mycket tillsammans, men vi klarar det. För att vi har varandra. Becca är verkligen den goaste, underbaraste ,allting! 

Hon är verkligen min skatt,min ögonsten. Även när jag mår som sämst så får hon mig att skratta, vilket betyder så himla mycket. Alla borde ha någon som man alltid kan lita på. Alla borde ha en sån person som Becca. Hon har helt enkelt allting som man kan önska sig, hon är världens bästa. 

JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET ALLRABÄSTAVÄN & DET VET DU. 
PUSS. 

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback