Gästbloggar!

Tjaa!


Tänkte gör en liten gästbloggning nu när Becca är i duschen..
hihihi, men jag som skriver heter Moa och går i samma klass som becca, som det flesta vet, tror jag.. men ialf, tänkte skriva ett kort litet inlägg om min vän.

Du vet att jag tycker vääldigt mycket om dig, även fast du är rätt så sär.. Men lite lik mig då..? kanske..
och att du betyder så mycket för mig, du finns alltid där för mig, lika så jag för dig. Du är en sån person som alla förtjänar verkligen, det ska du veta. så go, underbar,man kan prata med dig, en som man alltid har roligt med, vad man än gör... och allt sånt! helt enkelt helt en riktig sär unge,men jag tycker som sagt om dig ändå!
Men du är verkligen så himla vacker också, så himla! det ska du också veta... 
Och du vet att jag älskar dig super duper mycket! 
hinner som sagt inte skriva så mycket till.. för att du kommer snart, hihihi.. 
PUSS , älskar dig, bästavän.


///


Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback