Dagens outfit!

längesen jag la upp dagens outfit, så tänkte göra de nu.
Längesen jag la upp nya bilder över huvudtaget... haha
Svarta chinos
Vit tröja med dragkedja
Halsband med hjärta :)
har haft på mig det här idag.
Har bara fixat i mitt rum idag eftersom att det verkligen behövdes. 
lala, Sorry att jag inte bloggat något, inget o skriva om typ.
Ska träffa Oscar sen, eller snart eller aa... oså ska vi hit o typ... 
Dock är mina systrar här, man ju säga att dom är dom jobbigaste i världen ;) Haha.
Jaja, har typ vart as sur o massa de sista dagarna och jaa, fortfarande sur som fan.... ni vet det jag skrev om i fredags, haha... jag har nog aldrig vart sådär förut. 
Vad det var som hänt tänker jag inte ta upp på bloggen.
Aja, ska gå ut nu på gården o leka med småbarnen en stund, nejmen.... haha. 
Bloggar inatt eller senare ikväll. puss. :):)

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback