Åh, min goa vän.

 Åh, tänkte skriva ett inlägg till min kära vän Moa som gjorde ett gulligt inlägg till mig förut.
Hjärtat, så underbart go är du. Vi delar både bra o dåliga stunder tillsammans. Du kan ha dina fina utbrott ibland, men man kan alltid skratta med och åt dig i vilket fall... haha, du är ju för gullig.
Men du ska veta att du är guldvärd. Önskar att alla visste hur underbar du är min vän. 
Vi har sååååå sjukt många minnen tillsammans, haha bra som dåliga... fortfarande minnen.
När jag började på djurgårn var du en idiot enligt mig, bitchig o jobbig som fan... haha, du är fortfarande bitchig vännen min, men på ett annat sätt..... 
Fast jag är väl lika bitchig jag antar jag. Men alltså, är man med dig, har man allltid kul, helt sjukt vännen.
Man garvar så sjukt mycket att man inte orkar sen för att man får ont i käkarna. 
Du har nog sveriges konstigaste humor... plus att du är konstig över huvudtaget, liksom, vem ber sin sjuka kompis dricka ur samma glas osv bara för att bli sjuk? Haha, alltså så go.
När jag är med dig, mår jag super bra. Vi kan verkligen prata om ALLT tillsammans, och jag litar på dig upp till 100%. 
Det kommer bli bäst nu i sommar med allt vi ska göra. åh vännen, du är underbar, vackraste du. 
Puss, älskar dig också bästavän.
 
alla stunder med dig är underbara.
Haha, Jennifer och Ida fick också va med på bilder, mina godingar. 
haha, tycker om er sjukt. 

Kommentarer

Lämna en kommentar!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback